Husk Nordea Pairs!

Norges største golfturnering står for tur. Har du og din makker husket å melde dere på Nordea Pairs? Turneringen står for tur allerede neste helg; Søndag 19. Juni.

Dette er Norges største golfturnering med over 3800 deltakere i fjor. Her kan alle hevde seg, og i fjor fikk vi 2 av våre lag til landsfinalen i Moss,der Sælevik/Tengesdal oppnådde en meget respektabel 11. plass av totalt 56 lag i finalen. Også i har vi mulighet til å få videre flere lag, først og fremst dersom mer en 10% av klubbens medlemmer stiller til «start». Da får vår klubb  2 lag videre til regionsfinalen, ikke bare vinneren. I tillegg går beste damelag videre uavhengig av plassering. Regionsfinalen er i år i Kvinesdal, så mulighetene bør være tilstede for å igjen få lag fra Egersund Golfklubb til finalen. Meld dere på i golfbox i dag!
Har dere spørsmål, ta kontakt med turneringsledelse Rune Eik/Øyvind sælevik