Turneringsstart på mandag.

I morgen, mandag 25. april starter turneringen Hårgalleriets Matchplay opp! Nytt for året at turneringen går på mandager.

I høst var det totalt 23 spillere med, men flere av dem var bare med en og to ganger. Turneringskomiteen håper at flere utenom den «faste» gjengen vil dukke opp jevnlig i år. Derfor har vi valgt at bare de 5 beste av 8 runder blir tellende i sammendraget. Dermed vil det være muliig å vinne selv om man ikke har mulighet til å delta hver gang.

Hårgalleriet stiller med premie for 1. 2. og 3.-plass, samt premie for vinneren av eclecticen. Dessuten trekkes det en premie blant alle deltakerne hver gang. Deltakeravgift er som vanlig 30 kr.

Vi som har deltatt tidligere år oppforder alle klubbens medlemmer med under 36 i hcp til å melde seg på i golfbox for en annerledes og spennende runde med golf!

Første tee off blir mandag 25 april, 1800. Vi ses på Maurholen!