Damedag i Maurholen

For å styrke damemiljøet i EGK enda mer, har en bestemt at en vil forsøke å starte opp med en fast damedag i uka. Det vil si at på onsdager mellom klokka 17:00 og 17:30 de første ukene, så er starttidene forbeholdt damer , og fra 27. april fra kl.18:00-18:30 – selv om det i Golfbox ikke blir lagt noen bestillingsbegrensning på disse tidene.

Med dette tiltaket håper vi å få samlet enda flere damer til spill i Maurholen denne sesongen, sier Marianne Gravdal. Samtidig vil vi forsøke å skape en kjekk, sosial møteplass, og et enda bedre og inkluderende miljø for de damene som enten er nybegynnere eller som har spilt en stund. Tilbudet er tenkt å bli en fast «greie», slik at damene i klubben kan sette av onsdags ettermiddag til kjekt spill i godt lag. Vi håper mange vil benytte seg av tilbudet og stiller opp, avslutter Marianne Gravdal i sin kommentar til klubbens nettsider.

De damene som er 50+ og som vil, kan selvfølgelig spille sin medal-runde på dette tidspunktet!

Da er oppfordringene til alle damer klar. Sett av onsdagene fremover og meld deg på i Golfbox!