SIG.HALVORSENTURNERING TIL HELGA!

Til helga arrangeres den årlige Sig.Halvorsen turneringa.  Det er meldt strålende vær, så en bedre søndagstur enn å spille 18 hull turneingsspill i Maurholen, skal du lete lenge etter!

Startskuddet går søndag 29.mai. Det blir shotgunstart, så alle starter samtidig klokka 10:00.

Sig. Halvorsen har for tredje året på rad valgt å støtte Golfklubben ved å sponse denne turneringen.  Vi håper mange av våre medlemmer viser at de setter pris på denne velvilje fra vår gode sponsor, og stiller opp og deltar på turneringen!  De foregående årene har medlemmer støttet flott opp om denne turneringen – turneringskomiteen håper på like god deltakelse i år!

To ulike klasser:

Det vil bli spilt i to klasser.  Klasse A er for de med handikap opp til 17,9.  Disse spiller Nettoslag med fullt spillehandikap. Klasse B er for spillere som har handikap mellom 18,0 og 36,0.  Disse spiller Stablefordspill.  Har en over 36,0 i handikap er en hjertelig velkommen til å delta, men en må i akkurat denne turneringen spille som om en har handikap 36,0…

Premierieng:

Premieringen er gavekort hos Sig. Halvorsen.  De tre beste i hver klasse vil bli premiert.

1.plass i de to klassene får et gavekort pålydende 500 kroner, mens de som kommer på 2.plass får gavekort på 300 kroner.  De som havner på 3.plass, får gavekort på 200 kroner.

I tillegg til disse premiene, blir det «Closest to pin» på hull 6. Premien til den som kommer nærmest pinnen på hull 6 er gavekort på 500 kroner.

Skulle noen oppleve det fantastiske å få «Hole in one» på hull 4, premieres dette med et gavekort på 5.000,- kroner!

Praktiske opplysninger og påmelding:

Turneringsledelsen vil gjennomgå litt praktisk informasjon klokka 09:45 på terrassen utenfor klubbhuset.    Alle spillerne må derfor være klar med sine forberedelser før 09:45.  Klokka 09:50 vil alle spillerne bli sendt ut til sine respektive starthull.  Klokka 10:00 starter en så spill fra det hullet en er oppsatt å starte fra.  Det vil ikke være signalhorn som signaliserer spillstart, så de enkelte flightene starter med sine utslag når klokka blir 10:00.

Turneringskomiteen håper på et yrende liv på banen – i strålende solskinn, søndag formiddag!

Påmeldingen er åpen og klar i Golfbox!

Trykk her for å melde deg på