Gutta på tur – golftur sjølsagt.

I serien om klubbens medlemmer som er på  golftur, har vi denne gangen fått nyss  om seks kamerater som ville teste hva Italia hadde å by på av golfbaner. Nærmere bestemt i området rundt Roma…

Denne kompisgjengen spilte hele 7 runder på flotte baner  og med en relativt stor konkurransefaktor: Både scramble, fourball, stableford, closest to pin og longest drive. Altså en klassisk gutte-golf tur!

Av de tre banene som ble spilt er nok Marco Simone den mest kjente. Denne banen søker om Ryder Cup i 2022. Det ryktes at Jakob Frøyland spilte seg til hele 42 poeng på denne banen. Det gjør nok at Jakob også  vil huske denne banen  lenge.  Geir Øystein ble totalvinner ( hva skjedde, Svein? ) – og det meldes om en gild tur!

image001
Fra venstre: Geir Øystein Pedersen, Jakob Frøyland, Tor Friestad, Svein Andreassen, Fartein Fluge og Øyvind Trulsen.

image002

image003